13 septiembre 2025
Síguenos en Twitter Síguenos en Facebook Síguenos en Linkedin
Feijoo cree que se confirma el guion «máis pesimista» para las cajas
Comparte   
03 Oct 2011 | 09:44h
Feijoo cree que se confirma el guion «máis pesimista» para las cajas
El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, fue muy claro y tajante ayer en Lugo -en la celebración de una comida-mitin coincidiendo con las fiestas de San Froilán- al referirse al futuro de las cajas de ahorros. «Pouco a pouco vaise confirmando o guión máis pesimista» porque «o Goberno tomou a decisión de que as caixas de aforros desaparezan e se convirtan en bancos».

Feijoo se mostró muy crítico con la postura de los socialistas gallegos y con las decisiones del Ejecutivo central en la reestructuración del sector financiero. En este sentido, indicó que los ciudadanos sufren las consecuencias de los «bandazos e trampas» que ha colocado el Gobierno. También acusó a los socialistas de «facer todo o posible por acabar coas caixas e para que Galicia non tivese unha entidade financieira propia».




El líder los populares gallegos calificó de incoherente la postura del Ejecutivo central. «Primeiro din que queren reestruturar as caixas para protexelas; despois, que a fusión das caixas galegas era solvente, e un mes e medio despois que non», argumentó. Incluso fue más allá al apuntar que, a su juicio, el Gobierno «non falaba en broma cando dicía que non quería que existisen as caixas de aforros».

El partido no ha acabado

Con todo, Feijoo se negó a dar la batalla por perdida. «A pesares das minas postas polo PSOE, aínda hai partido, e Galicia terá unha entidade financieira propia, dirixida por un galego e comprometida por escrito co intereses económicos e sociais dos galegos», proclamó el jefe del Ejecutivo autónomo.

En este sentido, el jefe del Ejecutivo quiso enviar el mensaje de que desde la Xunta seguirán «loitando para que manteñamos unha caixa propia, coa mesma coherencia, determinación, transparencia e rigor do primeiro día.»

«A pesares das minas postas polo PSOE, aínda hai partido para ter unha caixa galega»

Fuente: La voz de Galicia